15.04.2024. Понеділок
Чек - лист організації взаємодії з дітьми середнього дошкільного віку групи N7
Тема тижня: «Земля - планета, на якій я живу», присвячений Дню довкілля - 21 квітня
Тема дня: «Світ дивовижних комах»
Ігрова онлайн - взаємодія в синхронному режимі
Ознайомлення з природою
Тема: «Пригоди комах навесні»
Мета: розширити знання дошкільників про різноманітний світ комах, про характерні особливості поведінки комах навесні, вчити розрізняти і називати їх ( метелик, коник, бабка, мураха, бджілка, джмелик, бедрик). Розвивати пізнавальний інтерес дітей до обʼєктів живої природи, мислення, памʼять, увагу. Сприяти пошуково - дослідницькій діяльності вихованців. Виховувати любов і бережне ставлення до комах.
Ігрова онлайн - взаємодія в синхронному режимі
Художньо - продуктивна діяльність (аплікація)
Тема: «Весняна галявина»
Мета: вчити дошкільників аплікувати бедриків на весняній галявині, створювати композицію. Розвивати дрібну моторику, фантазію, уяву, творчі здібності, художній смак, почуття форми і кольору. Викликати позитивний відгук на результати своєї творчості. Виховувати старанність, бажання аплікувати.
Для батьків: приготуйте, будь ласка, зелений аркуш паперу, клей, серветку, деталі аплікації за посиланням в вайбер групі.
Ігрова онлайн - взаємодія з психологічної підтримки і стабілізації.
Взаємодія з батьками: поспостерігайте разом з дитиною за пробудженням комах навесні: бджілкою, бедриком, метеликом, джмеликом, мурахою. Вчіть дошкільників розпізнавати і називати комах. Розвивайте вміння досліджувати, порівнювати, робити висновки, узагальнювати. Виховуйте любов до природи, екологічно доцільну поведінку. Спробуйте викликати у дітей бажання помічати красу природи, емоційно реагувати на неї,
- Де живуть комахи?
- Скільки лапок у комах?
- - Де ви бачили бджілку?
- Що ви знаєте про коника?
- Значення комах в природі.
Немає коментарів:
Дописати коментар